Preču atgriešana
Visām nopirktajām un nelietotajām precēm ir spēkā 14 dienu atgriešanas garantija.
Ja iegādātā prece, tās izmērs, krāsa vai modelis neatbilda gaidītajam, preci varat atgriezt un saņemt atpakaļ naudu.
Atgriešanas procedūra
• Par neatbilstošām precēm informējiet mūs pa e-pastu [email protected] vai tālruni +370 602 52672
• Vienosimies par jums ērtāko atgriešanas veidu:
• Varat atgriezt preces, sūtot tās pa pastu. (Sūtīšanas izmaksas sedz Pircējs.)
• Mēs varam izsaukt Venipak kurjerdienestu, kas paņems sūtījumu no jūsu norādītās adreses un piegādās mums. (Atgriešanas maksa 3 eiro, tos maksā pircējs.) Varat arī izdrukāt uzlīmi un atgriezt preces, izmantojot Omniva pakomātu, saite šeit: https://www.flipo.lt/parduotuves/groziobaze-lt (Atgriešanas maksa: 3 eiro, tos maksā pircējs.)
• Saņemot atgriezto sūtījumu, izvērtēsim, vai tā iepakojums vai preces nav bojātas.
• Atgriezto preci novērtējot kā nebojātu un derīgu atgriešanai, likumā noteiktā kārtībā 14 dienu laikā atmaksāsim naudu uz jūsu kontu.
• Lietotājam ir tiesības 14 dienu laikā, nenorādot iemeslu, atteikties no līguma (ar likumā noteiktiem izņēmumiem; Civilkodeksa 6.22810 pants).
• Ja Pircējs uzskata, ka tika pārkāptas viņa tiesības, Pircējam ne vēlāk kā trīs mēnešu laikā no pārkāpuma dienas rakstiski jāvēršas pie Pārdevēja un jāizklāsta savas prasības. Pārdevējam ir pienākums ne vēlāk kā 14 dienu laikā izskatīt prasību un sniegt detalizētu rakstisku paskaidrojumu, kas pamatots ar dokumentiem. Ja problēmu atrisināt neizdodas, Pircējam ir tiesības vērsties pie subjekta, kas risina patērētāju strīdus ārpustiesas kārtībā (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (Valsts patērētāju tiesību aizsardzības iestāde), adrese: Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt), vai tiesā. Radušos strīdus par internetā no ES esoša pārdevēja iegādātām precēm var risināt, izmantojot Strīdu izšķiršanas tiešsaistē platformu (SIT), kas pieejama šeit: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Defektīvas preces
Visas defektīvās preces, kā arī preces, kas nedarbojas, mainām pret jaunām vai arī atmaksājam naudu. BEZ MAKSAS
Visas defektīvo preču apmaiņas un sūtīšanas izmaksas sedzam mēs.
Sūtījuma pārbaude saņemšanas brīdī
Mēs izmantojam kvalitatīvus iepakojuma materiālus, tāpēc preču sadauzīšanas ticamība ir maza. Pirms sūtījuma pieņemšanas iesakām attaisīt iepakojumu un pārliecināties, ka preces nav bojātas. Parakstot sūtījuma saņemšanas dokumentus, jūs piekrītat, ka saņemat kvalitatīvu sūtījumu.
Preču garantija
Visām precēm tiek piešķirta 24 mēnešu garantija.
Ja vēlaties atgriezt preci, sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] vai pa tālruni +370 60252672